Regulamin Sklepu Internetowego VenBOX

Ochrona danych osobowych | Ceny | Informacje dotyczące naszych aukcji | Płatności | Wysyłka | Zwroty i reklamacje

Informacja o firmie VenBOX

Sklep internetowy VenBOX, dostępny pod adresem www.vensys.pl, prowadzony jest przez firmę VenBOX Sp. z o.o.

  • E-mail: sales@vensys.pl,
  • Tel: 22 188 18 55,
  • GG: 49028914
  • Skype: vensys.pl
  • Wszyscy Klienci mogą liczyć na naszą pomoc i doradztwo.
  • Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu. Telefony odbieramy w godzinach miedzy 08:30 a 17:30. Na maile staramy się odpisywać bezzwłocznie dlatego wszelkie pytania, uwagi, propozycje, prosimy kierować na adres mailowy.
  • Jeśli twoje połączenie zostało odrzucone znaczy to iż nie możemy odebrać telefonu i o takiej możliwości zostaniesz poinformowany.
  • Nie odpisujemy na SMS-y.
  • Kontaktując się z nami mailowo lub za pośrednictwem komunikatora Gadu-Gadu przed zadaniem pytania prosimy o podanie nazwy użytkownika i numeru aukcji.

Siedziba firmy znajduje się na ul. Słomińskiego 1 lok. 42C, 00-195 Warszawa.

Jesteśmy zarejestrowani pod numerem
  • NIP: 5272754425
  • REGON: 363283360

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu VenSYS.pl są przetwarzane przez VenBOX Sp. z o.o. Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:
    • realizacji umowy,
    • jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep VenSYS.pl
  • Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
  • Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

CENY

  1. Sklep internetowy VenBOX prowadzi sprzedaż dla firm oraz detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę http://www.vensys.pl
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie VenSYS są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.vensys.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  4. Ceny w oddziałach VenSYS mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego

INFORMACJE DOTYCZĄCE NASZYCH AUKCJI:

  • Wszystkie przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i w 100% pochodzą od producentów oraz oficjalnych dystrybutorów.
  • Każde zdjęcie sprzedawanego przedmiotu jest naszego lub dystrybutorów autorstwa i jest objęte prawami autorskimi. tzw. Real Photo
  • Na życzenie wystawiamy Faktury VAT (inaczej zapewniamy paragon fiskalny)
  • Osoba biorąca udział w naszych aukcjach akceptuje warunki regulaminu.

PŁATNOŚCI:

Płatność za towar może być dokonywana przez klienta:

  • W formie przedpłaty - przed wysyłką towaru klientowi:
    • Zapłata za zakupiony przedmiot za pomocą systemu PayPal, DotPay, E-przelewy;
    • Przelew zwykły na rachunek bankowy VenBOX Sp. z o.o.:

Nr konta w Bank Zachodni WBK SA: 73 1090 1030 0000 0001 1545 8473

Jeżeli preferują Państwo przelew zwykły na konto w tytule przelewu należy podać nr zamówienia lub symbol przedmiota oraz e-mail użytkownika. Ułatwi to identyfikacje wpłaty. Brak tych informacji może w znacznym stopniu opóźnić przesyłkę.

PRZYKŁAD: Tytuł przelewu: Zamowienie nr 300000001, iTV21 – Kupujący2014@gmail.com

Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto w banku, paczka jest pakowana i wysyłana. 

  • W momencie odbioru towaru:
    • Gotówką w przypadku odbioru towaru przez klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu VenSYS.
    • Gotówką do rąk przewoźnika (Za Pobraniem), w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika.
    UWAGA: ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM DLA KONKRETNEGO KLIENTA lub PRODUKTU.

WYSYŁKA:

  • Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich (UPS, InPost)
  • Istnieje możliwość wysyłki paczki za granicę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub UPS.
  • Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi podczas zakupu.
  • Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jej zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub otwierana, zalecamy spisanie protokołu szkodowego z kurierem.
  • Prosimy o podanie numeru telefonu do kontaktu dla kuriera
  • Paczki wysyłamy do 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, zleceniu płatności allegro lub wyboru opcji pobraniowej (z wyjątkiem przypadku dostawy na zamówienie).
  • Zastrzegamy sobie jednak termin wysyłki do 5 dni (w szczególnych okolicznościach).
  • Przesyłki wysyłamy po wpłaceniu pełnej kwoty (wylicytowany przedmiot + koszt przesyłki).
  • Towar jest zawsze starannie zapakowany.
  • Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, co stanowi gwarancję dostawy już następnego dnia.
  • W przypadku nie odebrania przesyłki przez kupującego to on ponosi wszystkie wynikłe z tego koszty.

KOSZTY WYSYŁKI:

  • W kosztach przesyłki zawiera się koszt opakowania towaru oraz 23% podatku VAT. 
    Ceny przesyłek podane są na aukcjach i są stałe.
  • Kupując więcej przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz.

ODBIÓR OSOBISTY:

  • Istnieje możliwość obejrzenia towaru i odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy po wcześniejszych ustaleniach z nami drogą mailową lub telefonicznie.
  • Termin dla osobistego pobrania towaru stanowi jeden tydzień od momentu złożenia zamówienia lub od momentu płatności za towar (w przypadku przedpłaty). 
  • Firma informuje klienta o możliwości odbioru towaru w ciągu 2 dni robocze
  • Firma może anulować zamówienie wyłącznie z braku komunikacji z klientem lub zakończeniem czasu odbioru (jeden tydzień).
  • Firma informuje klienta o anulowaniu zamówienia w ciągu 24 godzin z momentu anulowania.

ZWROTY I REKLAMACJE

  • Uważasz, że produkt otrzymany przez Ciebie odbiega od opisu aukcji? - Napisz do nas.
  • Użytkownik ma prawo zwrócić lub wymienić towar zakupiony na naszych aukcjach do 14 dni od daty otrzymania wysyłki bez podania przyczyny.
  • W celu realizacji zwrotu lub wymiany należy pobrać formularz znajdujący się poniżej, starannie wypełnić wszystkie informacje i wysłać go w środku paczki wraz zakupionym wcześniej towarem. Obecność formularza w znacznym stopniu ułatwia i przyśpiesza realizację wymiany/zwrotu. Pozwala również na uniknięcie jakichkolwiek błędów. Brak formularza może w znacznym stopniu opóźnić zwrot/wymianę. Dla tego prosimy o zastosowanie się do naszych zaleceń.
  • Zwracany lub wymieniany przedmiot musi posiadać wszystko (nienaruszone), oryginalne opakowanie oraz nie nosić śladów użytkowania (w innym wypadku zwrot lub reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie).
  • W przypadku zwrotu lub wymiany koszty transportu w obydwie strony pokrywa kupujący.
  • Przesyłkę należy odesłać na adres firmowy podany wyżej (taki sam jak w allegro) paczką pocztową lub firmą kurierską w terminie do 3 dni od faktu powiadomienia nas o chęci zwrotu.
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem pocztowym.
  • Przelewy zwrotne realizujemy zawsze pod koniec tygodnia.
  • Niektóre sprzedawane przez nas produkty mogą posiadać oznaczenie „TEST” gdyż pochodzą z nadwyżek produkcyjnych, prezentacji lub testów. Nie oznacza to, że towar jest wadliwy. Reklamacje z powodu tego typu roszczeń nie będą uznawane.
  • Jako producent udzielamy gwarancje na zakupione produkty 1 rok według polskiego prawa (art. 577 § 4 i 581 Kodeksu cywilnego) oraz warunków poniżej.
  • Zwrot lub wymiana towaru możliwa jest w terminie do 14 dni od wysyłki. Według przepisów dotyczących zwrotu towarów w terminie 14 dni nie stosuje się do sprzedaży z licytacją. (Art.27-35 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

W sprawach reklamacji/zwrotu proszę nie dzwonić, lecz wysyłać maili na adres <reklamacja@vensys.pl>. Odpowiadamy w ciągu 24 godz.

Ubiegać się o zwrot towaru mogą wyłącznie osoby prywatne przed upływem 14 dni od zakupu na podstawie paragony i wypełnionego formularza zwrotu.

 

GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

Regulamin ważny do dnia 22 marca 2016 roku

Napisz do nas
Search engine powered by ElasticSuite